تلویزیون شهری به یکی از تاثیرگذارترین ابزارهای تبلیغات محیطی در عصر دیجیتال تبدیل شده است. اگر تا دیروز بیلبوردهای چاپی و تابلوهای استاتیک تنها انتخاب برندها برای دیده شدن در فضاهای عمومی بودند، امروز نمایشگرهای دیجیتال عظیم جای آن ها را گرفته اند. عبور از مقابل یک تلویزیون شهری که محتوای ویدیویی جذاب و متحرک را در ابعادی چشمگیر پخش می کند، کمتر کسی را بی تفاوت می گذارد.
- یکشنبه ۰۴ خرداد ۰۴ ۱۷:۱۶
- ۰ بازديد
- ادامه مطلب
- ۰ نظر